Portál Navigáció


TARTALOM

Tisztelt Felhasználó!
A NISZ Zrt. által üzemeltetett központi szolgáltatások infrastruktúráján 2018. november 24-én (szombaton) 09:00 órától 21:00 óráig karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetőek: magyarorszag.hu, Személyreszabott Ügyintézési Felület, Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás, Tárhely adminisztráció, Tárhely szolgáltatás (Hivatali kapu, Cégkapu, Ügyfélkapu), Ügyfélkapu azonosítás, Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) és így minden más KAÜ-t használó szolgáltatás, Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés.
Szíves megértését és türelmét köszönjük.
NISZ Zrt.

 

Regisztráció

Az Ügyfélkapu Regisztráció menüpontjában létrehozhatja személyes ügyfélkapus azonosítóját. Amennyiben Ön az ügyfélkapus regisztrációját nem elektronikusan kezdeményezi, akkor ezt okmányirodában, kormányablakban, az adóhatóság kiemelt ügyfélszolgálatain, egyes postai ügyfélszolgálatokon vagy külképviseleteken személyesen teheti meg.

A szolgáltatás eléréséhez kattintson a "Tovább..." gombra.

Dokumentumfeltöltés

Dokumentum feltöltésére - állampolgárként, Hivatali kapuval rendelkező hivatalként illetve Cégkapuval rendelkező gazdálkodó szervezetként - az új Hiteles Elektronikus Postafiók felületen van lehetősége.

A "Feltöltés" gombra kattintva, KAÜ-azonosítást követően tud belépni a felületre.

Tárhely adminisztráció

A Tárhely adminisztráció szolgáltatás egy felületen biztosítja a dokumentumkezeléshez kapcsolódó beállítások elvégzését mind az állampolgárok, mind pedig a Hivatali kapuval, valamint Cégkapuval rendelkező szervezetek részére.

A szolgáltatás eléréséhez kattintson a "Beállítások" gombra, majd adja meg a KAÜ-azonosításhoz szükséges adatokat.

Regisztráció

Dokumentumfeltöltés

Tárhely adminisztráció

Ügyfélkapu ikonAz Ügyfélkapu használatának feltételei

Súgó ikon

Ügyfélkapu létesítését bármely természetes személy kezdeményezheti személyesen a regisztrációs szervnél, vagy elektronikusan, amennyiben 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvánnyal rendelkezik. A regisztrációhoz meg kell adnia szabadon választott egyedi felhasználói nevét és elektronikus levélcímét (e-mail cím), mivel erre a címre kapja meg az első belépéshez szükséges egyszer használatos kódját.