Ugrás a cikkre...

Portál Navigáció


TARTALOM

Regisztráció

Ügyfélkapu regisztrációjának elengedhetetlen feltétele személyazonosságának igazolása. Ehhez – amennyiben nem rendelkezik minősített elektronikus aláírással – személyesen meg kell jelennie valamelyik okmányirodában vagy regisztrációs joggal rendelkező hivatalban.

Kattintson a „Regisztrálok” gombra és az új oldalon kitöltheti az adatlapot, elektronikus aláírás birtokában elvégezheti a regisztrációt, vagy a regisztrációhoz időpontot foglalhat okmányirodába.

Aktiválás

Az ideiglenes vagy a személyes regisztrációt követően e-mailben kapja meg egyszer használatos (aktiváló) kódját. Az aktiválás során meg kell adnia felhasználói nevét és új, választott jelszavát, amelynek érvényességi idejét szintén Ön állíthatja be! Az aktiválást az okmányirodai regisztrációt követően 5 napon belül el kell végezni. Ha ezt túllépné, az Elfelejtett jelszó oldalon új egyszer használatos kódot kérhet.

Belépés

Lépjen be ügyfélkapujába, hogy igénybe vehesse az ügyfélkapuhoz kötött szolgáltatásokat. Ügyfélkapus jelszavát okmányirodai regisztráció és az ezt követő aktiválás után adhatja meg. Személyes ügyfélkapujába a portál valamennyi oldalán, a jobb felső sarokban található „Belépés” linkre kattintva is beléphet.

Elfelejtett jelszó
Regisztráció

Segítség >>

Aktiválás

Bővebben >>

Ügyfélkapu ikonAz Ügyfélkapu használatának feltételei

Súgó ikon

Ügyfélkapu létesítését bármely természetes személy kezdeményezheti. A regisztrációhoz személyazonosításra alkalmas hatósági igazolvány (személyazonosító igazolvány, útlevél, 2001. január 1. után kiállított kártya formátumú vezetői engedély) szükséges. Ezen kívül meg kell adnia szabadon választott egyedi felhasználói nevét és egy elektronikus levélcímet (e-mail cím) is, mivel erre a címre kapja meg az első belépéshez szükséges egyszer használatos kódját.

median